ÖN BİLGİLENDİRME

ÖN BİLGİLENDİRME

1. GİRİŞ

İşbu belge (aşağıda bahsedilen diğer tüm belgelerle birlikte) internet sitesinin kullanımına ve işbu

internet sitesi yoluyla ürünlerin satın alınmasına dair hüküm ve koşulları belirler (aşağıda

"Koşullar" olarak anılacaktır). Müşteri internet sitesini kullanmadan önce Koşulları, Çerez

Politikamızı ve Gizlilik Politikamızı (hepsi birlikte "Veri Gizliliği Politikası" olarak anılacaklardır)

okumalıdır. Bu internet sitesini kullandığınızda veya internet sitesi üzerinden sipariş verdiğinizde

siz değerli Müşterimiz, işbu Koşullara ve Veri Gizliliği Politikasına tabi olma konusunda açık rıza

gösterdiğinizi kabul, beyan ve taahhüt etmektesiniz. Müşteri, tüm Koşulları ve Veri Gizliliği

Politikasını kabul etmediği takdirde, internet sitesini kullanmamalıdır. İşbu Koşullar ve Veri

Gizliliği Politikası değiştirilebilir. Bunları düzenli olarak okumak Müşteri’nin sorumluluğudur ve

Müşteri internet sitesini kullandığında veya Sözleşmeyi oluşturduğunda (aşağıda açıklandığı

şekilde) yürürlükte olan Koşullar ve Veri Gizliliği Politikası Müşteri için geçerli olacaktır.

2. BİLGİLERİMİZ

İşbu internet sitesi yoluyla yapılan mal satışları, Ceyhun Atıf Kansu Caddesi   1271. Sokak  

No:15/E Balgat/Ankara  adresinde yerleşik, 285514 sicil numarasıyla Ankara Ticaret Tescilinde

kayıtlı ve 7440472444 numarasıyla Başkent Vergi Dairesinde kayıtlı bir Türk şirketi olan SAR

AHSEN TEKSTİL İNŞAAT TURİZM SANAYİ ve TİCARET  LİMİTED ŞİRKETİ tarafından AHSEN ismiyle

gerçekleştirilir. AHSEN’e 0535 050 57 97 numaralı müşteri hizmetleri hattından cep

telefonunuzdan (maliyeti Müşteri’nin mobil operatörüne göre değişecektir) ulaşabilirsiniz.

3. İNTERNET SİTESİNDEKİ BİLGİLERİNİZ VE ZİYARETLERİNİZ

Müşterinin istediği ürünü satın alabilmesi için kişisel bilgilerini paylaşması gerekmektedir. AHSEN

ile paylaştığınız bilgiler veya kişisel veriler Veri Gizliliği Politikası uyarınca işlenir. Müşteri internet

sitesini kullandığında AHSEN ile paylaştığı tüm bilgilerin doğru ve gerçek olduğunu teyit ederek

işbu bilgilerin ve kişisel verilerin işlenmesini kabul etmiş sayılır. Müşteri’nin ilgisini açık şekilde

AHSEN’e beyan etmesi halinde, AHSEN en yeni koleksiyonlar, kataloglar, kampanyalar ve özel

teklifler hakkında posta, e-posta ve/veya SMS yoluyla Müşteri’yi bilgilendirebilir.

4. İNTERNET SİTESİNİN KULLANIMI

İnternet sitesini kullanarak ve/veya internet sitesi yoluyla herhangi bir sipariş vererek;

Müşteri;

1. İnternet sitesini yalnızca meşru talepler veya siparişler için kullanmayı,

2. Gerçekçi olmayan, asılsız veya sahte siparişler vermemeyi; AHSEN’in böyle bir siparişin

yapıldığına dair makul bir kanaati olduğunda, AHSEN’in  siparişi iptal etme ve konuya ilişkin ilgili

yetkilileri bilgilendirme hakkına sahip olduğunu,

3. AHSEN’e doğru ve güncel e-posta, posta ve/veya diğer iletişim bilgilerini sunmayı ve gerekli

olması durumunda AHSEN’in bu bilgileri Müşteri ile iletişim kurmak için kullanabileceğini kabul,

beyan ve taahhüt etmiş olur. (Veri Gizliliği Politikası bakınız). Müşteri’nin, siparişi tamamlamak

için ihtiyaç duyulan bilgilerin tümünü AHSEN’e vermediği hallerde, AHSEN siparişi

tamamlamayabilir. Müşteri internet sitesi yoluyla sipariş verdiğinde, en az 18 yaşını tamamlamış

 

olduğunu ve yasal olarak temyiz kudretini haiz sözleşme kurmaya muktedir olduğunu

onaylamaktadır.

5. HİZMETLERİN KULLANILABİLİRLİĞİ

Bu internet sitesinde sunulan ürünler yalnızca Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde teslimat için

uygundur.

6. SÖZLEŞMENİN KURULMASI

Müşteri, sipariş vermek için, online satın alma sürecini izlemeli ve "Ödemeyi Onayla" seçeneğini

tıklamalıdır. Bunu yaptıktan sonra Müşteri, siparişin alındığını onaylayan bir eposta alır ("Sipariş

Onayı"). Daha sonraki ikinci bir e-postada, siparişin kabul edildiği ve gönderilmekte olduğu

("Teslimat Onayı") Müşteri’ye bildirilir. AHSEN tarafından böyle bir onay Müşteri’ye

sunulmamışsa, Sözleşme kurulmamış sayılır.

7. ÜRÜNLERİN BULUNABİLİRLİĞİ

Tüm siparişler stoklarda bulunabilir olmasına bağlıdır. Tedarik sıkıntısı yaşandığında veya ürün

artık stokta olmadığında, AHSEN Müşteri’ye sipariş edebileceği benzer veya daha farklı kategori

ve değerde ikame ürünler hakkında bilgi verme hakkını saklı tutar. Müşteri’nin ikame ürünleri

sipariş etmek istememesi halinde, istenmeyen ikame ürün için ödemiş olduğunuz tutarı AHSEN

Müşteri’ye iade eder.

8. SİPARİŞİN REDDİ

AHSEN’in internet sitesinden herhangi bir ürünü geri çekme ve/veya internet sitesindeki herhangi

bir materyali veya içeriği kaldırma veya düzeltme hakkı her daim saklıdır. AHSEN kendisine iletilen

tüm siparişleri işlemek için tüm makul çabayı sarf edecek olsa dahi, bir siparişi aldıktan veya

Müşteri’ye Sipariş Onayı gönderdikten sonra olağandışı durumların meydana gelmesi halinde

siparişi yerine getirmeyi veya onaylamayı reddetme hakkını her zaman saklı tutar. AHSEN,

Müşteri’ye veya herhangi bir üçüncü tarafa karşı, internet sitesinden herhangi bir ürünü geri

çektiği, herhangi bir materyali veya içeriği kaldırdığı veya düzelttiği ya da siparişi aldıktan veya

Sipariş Onayını gönderdikten sonra onu yerine getirmeyi veya onaylamayı reddettiği için sorumlu

tutulamaz.

9. TESLİMAT

AHSEN, stoktaki bulunabilirliğe bağlı olarak (yukarıdaki 7. maddeye bakınız) ve herhangi bir

olağandışı durum olmadığı müddetçe, Teslimat Onayı’nda listelenen ürünlerin siparişlerini

Teslimat Onayı’nda belirtilen teslimat tarihine kadar, tahmini teslimat tarihi belirtilmeyen

siparişleri ise Sipariş Onay tarihinden itibaren en fazla (otuz) 30 gün içinde teslim eder. Ürünlerin

tedarikinin AHSEN’in  kontrolü dışında bir durum sebebiyle gecikmesi halinde, AHSEN; Müşteri’yi

mümkün olan en kısa zamanda durumdan haberdar eder ve gecikmenin etkisini en aza indirmek

için önlemler alır. AHSEN kontrolü dışında bir durum sebebiyle yaşanan gecikmeler konusunda

sorumlu olmaz. Ancak çok ciddi bir gecikme riski olduğunda, Müşteri AHSEN’e  ulaşarak

Sözleşmeyi sonlandırabilir ve Müşteri ödemesini yaptığı ancak teslim almadığı ürünlere ilişkin

parasını geri alabilir. Cumartesi, Pazar veya resmi tatil günleri teslimat yapılmaz. Müşteri bu

teslimat hizmetini seçtiğinde AHSEN’in teslimat personelini veya AHSEN’in temsilcisini evine

kabul etmiş sayılır. Müşteri’nin evine veya eşyalarına zarar riskini önlemek veya bu riski en aza

indirmek için, eşyalarını veya zarar görebilecek herhangi bir şeyi kaldırmasını ve teslimat

 

personelini evinize mümkün olan en elverişli şekilde kabul etmesini rica eder. AHSEN’in

ihmalinden kaynaklanmadığı müddetçe, riskin önlenmesi veya en aza indirilmesi için makul

önlemlerin alınabileceği ve eşyaların güvenli yerlere kaldırılabileceği durumlar için AHSEN

sorumlu tutulamaz. İşbu Koşullar bağlamında, "teslimat" veya "teslim edildi" durumlarının

oluşması için Müşteri’nin veya ürünlerin zilyetliğini edinecek Müşteri tarafından belirlenmiş

üçüncü bir kişinin ürünü teslim almış olması gerekir ki bu durum, belirtilen teslimat adresinde

ürünlere ait alındı belgesinin imzalanmasıyla ispat edilebilir.

10. TESLİM EDEMEME HALİ

Teslimat mümkün olmazsa, ürün/ler depoya iade edilir. Teslimatın mümkün olmaması halinde

Müşteri, siparişe konu ürünün nerede olduğuna ve teslimatı nasıl yeniden ayarlayabileceğine

ilişkin bilgilendirilir. Müşteri kararlaştırılan zamanda teslimat konumunda olmazsa, anlaşılacak

diğer bir uygun günde teslimatı yeniden düzenlemek için AHSEN ile irtibata geçmelidir. Siparişe

konu ürün teslimat adresine getirilip de AHSEN’den kaynaklı olmayan bir sebepten ötürü Teslimat

gerçekleşmez ve Müşteri takip eden on beş (15) gün içinde Teslimat için AHSEN ile iletişime

geçmezse, Müşteri’nin Sözleşme’ye aykırı davrandığından bahisle Sözleşme feshedilebilecektir.

Sözleşmenin sonlandırılmasının sonucu olarak, teslimat masrafı dahil (AHSEN’in sunduğu olağan

teslimat yöntemi dışında Müşteri’nin istediği herhangi bir teslimat yönteminden kaynaklanan ek

masraflar hariç olmak üzere) AHSEN, Müşteri’den aldığı bütün ödemeleri, herhangi bir makul

olmayan gecikme olmaksızın, her halükarda, işbu Sözleşmenin sonlandırılmasından sonraki on

dört (14) gün içinde Müşteri’ye iade edecektir. Müşteri, Sözleşmenin sonlandırılmasından

kaynaklanan nakliye işleminin ek maliyeti olabileceğini ve AHSEN’in bu maliyeti Müşteri’ye

yansıtma hakkına sahip olacağını unutmamalıdır.

11. RİSK VE MÜLKİYET

AHSEN’in belirlediği kurye/kargo şirketi ile teslimatı Müşteri kabul ettiği müddetçe Teslimata kadar

ürünlere ilişkin her türlü yarar ve hasar AHSEN’in sorumluluğunda olacaktır. Ürünlerin mülkiyeti, söz

konusu ürünün Müşteri’ye veya teslimat adresinde bulunan kişiye tesliminden itibaren Müşteri’ye

geçer. (mülkiyetin devri)

12. FİYAT VE ÖDEME

Ürünlerin fiyatı, internet sitesinde belirlendiği şekildedir. AHSEN internet sitesindeki tüm

fiyatların doğru olduğundan emin olmak için elinden geleni yapmasına rağmen, bu konuda

hatalar meydana gelebilir. Müşteri’nin sipariş ettiği ürünlerin fiyatında bir hata bulunması

durumunda AHSEN, Müşteri’yi mümkün olan en kısa sürede bilgilendirerek Müşteri’ye siparişi

doğru fiyat üzerinden onaylama veya siparişini iptal etme seçeneklerini sunar. AHSEN Müşteri’ye

ulaşamazsa siparişi iptal edilmiş kabul ederek ürünler için ödeme yapılan miktar Müşteri’ye iade

edilir. Fiyatlandırma hatası bariz ve kesinse ve internet sitesinde kayıtlı ürün fiyatının bariz bir

şekilde hatalı fiyat olduğu anlaşılabilecekse, AHSEN ürünleri Müşteri’ye hatalı (normalde olması

gerekenden daha düşük) fiyattan (Müşteri’ye Teslimat Onayı gönderdikten sonra dahi) satış

işlemini tamamlama yükümlülüğünde olmayacaktır. İnternet sitesindeki fiyatlara KDV ve vergiler

dahildir ancak teslimat ücreti dahil değildir ve bu ücret Alışveriş Rehberinde belirtildiği gibi

toplam tutara eklenerek toplam sipariş ücreti belirlenecektir. Fiyatlar herhangi bir zamanda

değişikliğe uğrayabilir ancak (yukarıda belirtilenler hariç olmak üzere) Müşteri’ye Sipariş Onayı

gönderildiği durumlarda fiyat değişiklikleri siparişleri etkilemeyecektir. Bu sebeple, (yukarıda

belirtilen durum haricinde) önceki siparişlere ilişkin fiyatların yeniden düzenlenmesine izin

verilmemektedir. Müşteri alışverişi tamamladığında, satın almak istediği tüm ürünler alışveriş

sepetine eklenir, sonraki adım ise siparişi sonlandırma ve ödeme işlemidir. Bunu yapabilmek için,

 

Müşteri, satın alma sürecine ilişkin adımları izlemeli, her adımda talep edilen bilgileri

tamamlamalı veya onaylamalıdır.

Ayrıca Müşteri, satın alma süreci boyunca, ödeme işlemi öncesinde, sipariş ayrıntılarında

değişiklik yapabilir. Sipariş tamamlandıktan sonra ve ödemenin Müşteri tarafından teyit

edilmesinden önce, satın alınan ürüne ilişkin temel nitelikleri, ürünün tüm vergiler dahil toplam

fiyatı, Cayma hakkının olduğu durumlarda, bu hakkın kullanılma şartları, süresi, usulü ve satıcının

iade için öngördüğü taşıyıcıya ilişkin bilgiler veya istisnai olarak cayma hakkının kullanılamadığı

durumlarda, Müşteri’nin cayma hakkından faydalanamayacağına ya da hangi koşullarda cayma

hakkını kaybedeceğine ilişkin bilgi sipariş özeti şeklinde Müşteri’nin dikkatine sunulur. Alışveriş

Rehberinde satın alma sürecine dair ayrıntılı açıklamalar yer almaktadır. Ayrıca, Müşteri’nin

kayıtlı bir kullanıcı olması halinde, Müşteri kendisine ait bütün siparişlerin detayına "Hesabım"

bölümünden ulaşılabilir. Ödemeler internet sitesinde ve uygulamalarda gösterilen ödeme

yöntemleri kullanılarak kredi kartlar ve debit kartlar aracılığıyla yapılır. Yetkisiz erişimi

engelleyebilmek için Müşteri’nin kredi kartı bilgileri şifrelenir. AHSEN Müşteri’nin siparişi

aldığında, işlemi tamamlamak için yeterli kullanılabilir limit bulunduğunu teyit etmek için

Müşteri’nin kartında provizyon talep edilir. Ödemeye ilişkin tahsilat, AHSEN tarafından siparişin

onaylandığı anda yapılacaktır. Müşteri "Ödeme Onayı" düğmesini tıkladığında, kullanılan kredi

kartının sahibi olduğunu doğrulamış ve onaylamış sayılır. Kredi kartları kartı veren kurum

tarafından doğrulamalara ve yetkilendirmelere tabidir; fakat Müşteri’nin kartını veren kurumun

AHSEN’e ödeme yetkilendirmesi vermemesi halinde herhangi bir gecikmeden veya teslim

etmeme durumundan dolayı AHSEN yükümlü olmayacaktır ve Sözleşmeyi tamamlaması mümkün

olmayacaktır.

       13. FATURA

Fatura düzenlenir ve Müşteriye en geç, teslim edilen ürünlerle birlikte gönderilir. AHSEN, fatura

konusunda, e-fatura/e-arşiv mevzuatına uygun diğer usullerin uygulanması hakkını saklı tutar.

       14. ÜYE OLMADAN SATIN ALMA

İnternet sitesinde üye olmadan ürün satın alma özelliği de mevcuttur. Bu tür bir satın alma

işleminde, Müşteri’den yalnızca siparişin işlenmesi için gerekli bilgiler istenmektedir. Müşteri,

satın alma sürecini tamamladığında, kullanıcı olarak kayıt olma veya kayıt olmadan kullanıcı

olarak devam etme seçenekleri sunulur.

15. KATMA DEĞER VERGİSİ

Mer’i mevzuat hükümleri uyarınca, internet sitesinden yapılan tüm satış işlemleri, Müşteri’nin

onayına tabi olan uygulanabilir nihai muafiyetler hariç olmak üzere Katma Değer Vergisine (KDV)

tabidir.

16. İADE POLİTİKASI

16.1. Kanuni Cayma Hakkı Cayma Hakkı Müşteri, Sözleşme’nin kurulmasını müteakip on dört (14)

gün içinde, herhangi bir neden belirtmeksizin, cayma hakkına sahiptir. (aşağıdaki belirtilen cayma

hakkının kullanılamayacağı ürün grubu için düzenlenen sözleşmeler hariç olmak üzere). Satın

alınan ürünler Müşteri ödemeli olarak iade edilebilir. Cayma süresi Müşteri veya Müşteri’nin

belirlediği üçüncü bir kişi (kurye dışında) tarafından ürünlerin zilyetliğini devraldıktan on dört (14)

gün sonra ya da tek sipariş ile birden fazla ürünün ayrı ayrı teslim edildiği durumda, Müşteri veya

Müşteri’nin belirlediği üçüncü bir kişi (kurye dışında) tarafından en son ürünün zilyetliği

 

devraldıktan on dört (14) gün sonra sona erer. Bu cayma hakkını kullanabilmek için, Müşteri

cayma hakkını kullanmak istediğini ve Sözleşmeyi fesih kararını AHSEN’e, yazılı bildirim veya

internet sitemiz üzerinden sunulan diğer araçlarla bildirmelidir. Müşteri, AHSEN’i

musterihizmetleri@ahsengiyim.com.tr  adresine bir e-posta göndererek bilgilendirebilir. Ayrıca

Ceyhun Atıf Kansu Caddesi  1271. Sokak  No:15/E  Balgat/Ankara -Türkiye adresine yazılı bildirim

göndererek de Müşteri cayma hakkını kullanmak istediğine ilişkin AHSEN’i bilgilendirebilir.

Müşteri, zorunlu olmasa da işbu Koşulların ekinde bulunan örnek cayma hakkı formunu

kullanabilir. Müşteri’nin cayma hakkının süresinde kullanabilmesi için, hakkın kullanım süresi

bitmeden önce cayma hakkını kullanmak istediğine dair AHSEN’i bilgilendirmesi yeterlidir. Cayma

hakkının kullanımı halinde, ürünün iadesi cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirim tarihinden

itibaren on (10) gün içinde işbu Sözleşmenin 16.3 maddesine uygun olarak kargo yoluyla

yapılabilir. Müşteri, herhangi bir sorusu olması halinde, internet sitesindeki iletişim formundan

veya 0535 050 57 97  numaralı müşteri hizmetleri hattından cep telefonunuzdan (maliyeti

Müşteri’nin mobil operatörüne göre değişecektir) arayarak ya da

musterihizmetleri@ahsengiyim.com.tr adresine e-posta göndererek AHSEN’e ulaşabilir. Geri

ödeme herhangi bir gecikme olmaksızın, cayma hakkının kullanımı sonucu müşterinin iadesi

AHSEN’e ulaştığından itibaren on dört (14) günü geçmeyecek şekilde yapılır. Müşteri’nin tercih

ettiği iade yöntemine bakılmaksızın, kargo yoluyla iadeler de, AHSEN’in maruz kalacağı ekstra

masraflar, Müşteri’ye geri ödenecek miktara dahil edilmeyecektir. Cayma hakkını kullanmanın

sonuçları Müşteri’nin Sözleşmeyi feshetmesi halinde, Madde 17.3'te aksinin belirtildiği durum

hariç olmak üzere, AHSEN, Müşteri’den aldığı bütün ödemeleri teslimat masrafları da dahil

(AHSEN’in sunduğu en az maliyetli olan standart teslimat türü dışında bir teslimat türü

seçildiğinde ortaya çıkacak ek masraflar hariç) Müşteri’ye iade eder. AHSEN, Müşteri’nin satın

alma işlemi için kullandığı ödeme yönteminin aynısını kullanarak geri ödeme yapar ve hiçbir

durumda, böyle bir geri ödemenin sonucunda Müşteri herhangi bir ek ücret ödemeyecektir.

Müşteri, AHSEN’e ürünleri herhangi bir gecikme olmaksızın, cayma hakkının kullanımına dair

bildirimden itibaren on (10) günü geçmeyecek şekilde iade etmelidir. Müşteri, bu on (10) günlük

süre sona ermeden ürünleri geri göndermeli veya iade etmelidir. Müşteri, yalnızca ürünlerin

mahiyeti, özellikleri ve işleyişi için gerekli olan herhangi bir kontrolün ötesine geçen değer

azalmalarından sorumlu olur.

16.2 Geri ödeme herhangi bir gecikme olmaksızın, cayma hakkının kullanımına dair bildirimin

alınmasından itibaren on dört (14) günü geçmeyecek şekilde yapılacaktır. AHSEN geri ödemeyi,

satın alma işlemi için kullanılan ödeme yönteminin aynısını kullanarak yapacaktır.

16.3 Genel hükümler (hem kanuni cayma hem de sözleşmesel cayma hakları için geçerlidir)

Aşağıdaki ürünlerden herhangi birinin teslimatına ilişkin sözleşmelerde Müşteri cayma hakkını

kullanamaz:

1. Müşterinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda özel olarak hazırlanan mallara ilişkin

sözleşmeler

2. Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması

halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin

sözleşmeler.

3. Kampanyalı fırsat ürünlerinde iade ve değişim işlemi yapılmamaktadır.

4. Abiye ürünlerde iade yapılmamaktadır. Değişim süresi aynı gün içerisinde kargoya verildiği

takdirde geri alınabilir

 

5. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan;

iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların (iç çamaşır, mayo vb.) teslimine ilişkin

sözleşmeler. Müşteri, Teslimat sonrasında, durumlarını, özelliklerini ve işlevlerini saptamak için

ürünleri eline alarak kontrol edebilir. Ürünleri kabul edilebilir şekilde ele alma, mağazalarda

makul düzeyde kabul edilebilir bir süreçtir. Eğer Müşteri’nin gözden geçirmek eylemi kabul

edilebilir makul düzeyin ötesine geçer ve ürünler hasar görürse ya da değerleri azalırsa, bu farkı

AHSEN, cayma hakkının kullanımı sırasında Müşteri’ye yapılacak geri ödemeden mahsup edebilir

ya da Müşteri ürünlerin azalan değerlerine denk bir miktarı AHSEN’e ödemek durumunda

kalabilir. Müşteri; ürünleri, orijinal paketleri, talimatları ve diğer belgeleriyle AHSEN’e iade

etmelidir. Her halde Müşteri, ürünü iade ederken, ürün teslim edildiğinde alınan faturayı veya

efatura/e-arşiv mevzuatının gerektirdiği ilgili belgeleri ürün ile birlikte göndermelidir. Müşteri

siparişi aldığında cayma hakkının nasıl kullanabileceğine dair özet bilgi Müşteri ile paylaşılacaktır.

İnternet sitesindeki "İADELER" bölümünde yer alan talimatlar uyarınca Müşteri, ürünü aynı paket

içinde göndermelidir. Üye olmadan herhangi bir ürün satın alınması halinde, 0535 050 57 97

numaralı müşteri hizmetleri hattını (maliyeti Müşteri’nin mobil operatörüne göre değişecektir)

arayarak telefon vasıtasıyla da kargo yoluyla iade talep edilebilir. Müşteri, ürünleri AHSEN’e alıcı

ödemeli olarak iade etmek isterse, buna bağlı maliyetlerden sorumlu olabilecektir.

AHSEN, ürünleri inceledikten sonra, ödenen tutarların geri ödenmesi için Müşteri’nin hakkı olup

olmadığı hususunda Müşteri’yi bilgilendirecektir. Geri ödeme, cayma hakkı yasal süresi içinde

kullanıldığında ve ilgili paketi oluşturan tüm ürünler iade edildiğinde yapılır. Geri ödeme mümkün

olan en kısa zamanda ve her durumda, cayma niyetinin AHSEN’e bildirildiği tarihten itibaren on

dört (14) gün içinde yapılır. Geri ödeme daima satın alma işleminde kullanılan ödeme yöntemi

kullanılarak yapılır. Ürünleri yukarıda belirtilen şekilde AHSEN’e iade etmenin risklerinden

Müşteri sorumludur.

 

16.4 Ayıplı ürünlerin iadesi AHSEN, Müşteri’nin ayıplı ürünlere dair yasal hakkı vardır. Müşteri

teslimat sırasında ürünün Sözleşmeye uygun olmadığını düşündüğünüz durumlarda, internet

formunu tamamlayarak veya 0535 050 57 97  numaralı müşteri hizmetleri hattını (maliyeti

Müşteri’nin mobil operatörüne göre değişecektir) arayarak ürün hasarına ilişkin AHSEN’e derhal

ulaşmalıdır. Müşteri ürünü, teslimat sırasında ürünle birlikte verilen fatura ile AHSEN’in belirlediği

kurye ile iade etmelidir.

AHSEN iade edilen ürünü ayrıntılı şekilde inceleyerek makul bir zaman içinde e-posta yoluyla

Müşteri’ye ürünü değiştirme veya geri ödeme hakkı (varsa) ile ilgili bir bildirim gönderecektir.

Mutad uygulama olarak geri ödeme veya ürünü değiştirmeye ilişkin mümkün olan en kısa

zamanda ve her halükarda, AHSEN’in ayıplı ürünün değiştirilmesi veya geri ödemeye ilişkin

Müşteri’nin hakkı olduğunu e-posta yoluyla Müşteri’ye bildirdiği tarihten itibaren on dört (14)

gün içinde yapılmaktadır. Ayıp sebebiyle iade edilen ürünlerde, ayıp bulunduğu takdirde,

Müşteri’ye; ürüne ilişkin bütün ödemeler, Müşteri’ye ürünü gönderirken oluşan teslimat masrafı

ile Müşteri ürünü iade ederken oluşan masraflar da dahil olmak üzere geri ödenir. Müşteriden

alınan paranın geri ödemesi daima siparişin ödemesini yapmak için Müşteri’nin kullandığı kredi

kartına yapılır. Bu hüküm yasal haklarınıza halel getirmeyecektir.

17. SORUMLULUK VE FERAGAT

İşbu Koşullarda yer alan hiçbir hüküm hiçbir şekilde aşağıdaki konulara ilişkin AHSEN’in

sorumluluğunu sınırlandırmaz veya ortadan kaldırmaz:

 

AHSEN’in sorumluluğunu sınırlandırmasının veya hariç tutmasının veya bunları yapmaya

çalışmanın AHSEN için yasa dışı veya gayrimeşru olabileceği diğer bütün durumlar. AHSEN, kendi

eylemiyle oluşan öngörülebilir kayıp ve zarar için Müşteri’ye karşı sorumludur. AHSEN işbu

şartlara uymazsa, Sözleşmeyi ihlal etmenin öngörülebilir sonucu olan veya makul dikkat ve beceri

kullanma noksanlığından kaynaklanan Müşteri’nin kayıp ve zararları için sorumlu olur; ancak

öngörülemeyen hiçbir kayıp ve zarardan AHSEN sorumlu değildir. Bir kayıp veya zararın meydana

geleceği bariz ise ya da Sözleşme yapıldığında, hem AHSEN hem de Müşteri meydana

gelebileceğini biliyorlarsa, örneğin, satış sürecinde Müşteri bunu AHSEN ile konuştuysa, kayıp

veya zarar öngörülebilir addolunacaktır.

AHSEN, ticari kayıplar için sorumlu tutulmayacaktır. AHSEN sadece bireyler ve kişisel kullanım için

ürünler sunar. Müşteri’nin ürünleri herhangi bir ticari, iş veya yeniden satış amaçlı kullanması halinde,

AHSEN herhangi bir kazanç kaybı, iş kaybı, iş kesintisi veya iş fırsatı kaybından dolayı Müşteri’ye karşı

sorumlu olmayacaktır ve Müşteri de ticari kayıplarıyla ilgili AHSEN’i sorumlu tutmayacağını kabul,

beyan ve taahhüt eder. Bu internet sitesinden ve dijital bilgilerin depolanması ve aktarımındaki hata

potansiyellerinden dolayı, internet sitesinde aksi açıkça belirtilmediği müddetçe, internet sitesinde

aktarılan veya ondan elde edilen bilgilerin doğruluğuna ve güvenliğine yönelik AHSEN’in herhangi bir

garanti taahhüdü bulunmamaktadır. Müşteri’ye Sözleşmeye uygun olan ürünler sunmak AHSEN’in

sözleşmesel yükümlülüğüdür ancak, bu yükümlülüğü etkilemeksizin ve kanunun izin verdiği ölçüde,

bu internet sitesinde yayınlanan tüm ürün açıklamaları, bilgiler ve materyaller "göründüğü gibidir" ve

herhangi bir açık, dolaylı veya sonuca dair garantiler içermezler.

Müşteri olarak sözleşme kurduğunuzda, AHSEN hukuki yükümlülükleri uyarınca, Müşteri’ye

göndereceği ürünlerin şu şekillerde olmasından sorumlu olur:

i. ürünler AHSEN’in verdiği açıklamalara uygundur ve internet sitesinde belirtilen

özelliklere sahiptir,

(ii) ürünler benzer ürünlerin olağan kullanım amaçları için uygundur ve

(iii) ürünler aynı türdeki ürünlerin normalde sahip olduğu ve kendilerinden makul şekilde

beklenen kalite ve performansı gösterir. AHSEN, bu internet sitesinden Müşteri’nin satın aldığı

herhangi bir ürünün tatmin edici bir kalitede olduğunu ve onun türündeki ürünlerin genel olarak

hizmet ettiği tüm amaçlara makul şekilde uygun olduğunu garanti eder. Hukuken izin verilen en geniş

ölçüde fakat Müşteri açısından yasal olarak hariç tutulanlar dışında, bu internet sitesindeki ürünlerle

ilişkili başka herhangi bir açık veya zımni garanti AHSEN’in sorumluluğu kapsamında değildir.

AHSEN’in sattığı ürünler (el yapımı ürünler dahil), genelde ürünlerin imalatında kullanılan

malzemelerin doğal özelliklerine sahiptir. Doku, şekil, dikişler ve renk varyasyonları gibi doğal

özellikler hata veya kusur olarak sınıflandırılmamalıdır. Bu doğal özelliklerdeki tutarsızlıklar

beklenmeli ve makul karşılanmalıdır. AHSEN’in yalnızca en iyi kalitede ürünler seçmesine rağmen

doğal özellikler kaçınılmazdır ve ürünün kendi görünümünün parçası olarak kabul edilmelidir. İşbu

maddedeki hiçbir şey Müşteri’nin yasal haklarını veya Sözleşmeden doğan cayma hakkını etkilemez.

18. FİKRİ MÜLKİYET HAKLARINA İLİŞKİN KURALLAR

Müşteri, internet sitesinin parçası olarak sunulan bütün materyal ve içerikteki telif hakkının, ticari

markaların ve diğer bütün fikri mülkiyet haklarının daima AHSEN’e veya yetkili aracılarına ait

olduğunu kabul eder. Müşteri’nin, sunulan içeriği yalnızca açık şekilde AHSEN’in veya yetkili

aracılarının yetkilendirdiği şekilde kullanmasına izin verir. Bu Müşteri’yi herhangi bir siparişin veya

Sözleşme bilgilerinin bir kopyasını almak için gerekli olduğu ölçüde internet sitesini kullanmaktan

alıkoymaz.

 

19. VİRÜSLER, SANAL KORSANLIK VE DİĞER SİBER SUÇLAR

Müşteri, virüs, trojan, solucan, mantık bombaları veya kötü amaçlı ya da teknolojik açıdan zararlı

olan diğer materyalleri bilerek yükleyerek bu internet sitesini kötüye kullanımından kaçınmayı

taahhüt etmektedir. Müşteri, bu internet sitesine, bu internet sitesini barındıran sunucuya veya

internet sitesiyle ilgili herhangi bir sunucu, bilgisayar veya veritabanına yetkisiz erişim ile girmeye

çalışmayacaktır, sistemi engellemeyecek, bozmayacak, verileri yok etmeyecek veya

değiştirmeyecektir. Müşteri, hizmet reddi saldırısı veya dağıtılmış hizmet reddi saldırısı yoluyla

internet sitesine saldırmayacağını taahhüt eder. İşbu hükmün ihlali halinde, Müşteri geçerli

mevzuatlara göre cezai işleme tabi bir suç işlemiş olabilir. AHSEN, bu tür herhangi bir ihlali ilgili

adli ve idari mercilere bildirir ve sanal korsanın kimliğini açığa çıkarmak için ilgili kurum ile işbirliği

yapar. Benzer şekilde, böyle bir ihlal durumunda, Müşteri’nin bu internet sitesini kullanma hakkı

hemen sona erer. AHSEN, Müşteri’nin bilgisayarına, ekipmanına, internet sitesini kullanımından

kaynaklanan verilere veya malzemelere teknolojik olarak zarar veren herhangi bir hizmet reddi

saldırısı, virüs veya diğer yazılım ve malzemelerden kaynaklanan ya da bu internet sitesinin

yönlendirdiği bu tür içeriklerin indirilmesinden kaynaklanan herhangi bir kayıp veya zarardan

sorumlu tutulamaz.

20. İNTERNET SİTEMİZDEN BAĞLANTILAR

AHSEN’in internet sitesinden üçüncü taraf internet sitelerine veya malzemelerine bağlantılar

olabilir; bu bağlantılar yalnızca bilgi verme amaçlıdır ve bu internet sitelerinin veya malzemelerin

içeriklerinin kontrolü veya sorumluluğu AHSEN’e ait değildir. Benzer şekilde, bu tür bağlantıların

kullanımından kaynaklanabilecek herhangi bir kaybın veya zararın yükümlülüğünü AHSEN

üstlenmez.

21. YAZILI İLETİŞİM

Mer’i mevzuat, AHSEN’in Müşteri’ye gönderdiği bazı bilgilerin ve iletilerin yazılı olmasını

gerektirmektedir. Müşteri, internet sitesini kullandığında, AHSEN ile iletişimin temelde elektronik

olarak yapılacağını kabul eder. Müşteri’ye e-posta yoluyla ulaşarak veya internet sitesine

bildirimler koyarak AHSEN, Müşteri’yi bilgilendirir. Müşteri Sözleşme uyarınca, işbu elektronik

iletişim yöntemini kabul ettiğini ve Müşteri’ye elektronik olarak sunulan tüm sözleşmelerin,

bildirimlerin, bilgilerin ve diğer iletişim yöntemlerinin bu iletişim kanallarının yazılı olmasını

gerekli kılan herhangi yasal gerekliliklere uygun olduğunu beyan eder. Bu koşul Müşteri’nin yasal

haklarınızı etkilemez.

22. BİLDİRİMLER

AHSEN’e sunulan bütün bildirimler yazılı olarak yapılmalıdır. Müşteri, madde 22'ye bağlı olarak ve

orada belirtildiği üzere, Müşteri’nin sipariş verirken sunduğu e-posta ya da posta adresi yoluyla

AHSEN’nin Müşteri’ye bildirimde bulunabileceğini açıkça kabul ve beyan eder. Bildirim, internet

sitesine koyulduğunda hemen, e-posta gönderildiğinde 24 saatte veya mektubun gönderildiği

tarihten itibaren 3 gün içinde alınmış uygun şekilde gönderilmiş kabul edilir. Bildirimin ulaştığının

kanıtı olarak, mektup durumunda, mektubun uygun adrese gönderildiği, mühürlendiği ve

postaneye verildiği bilgisi, e-posta durumunda, e-postanın ilgili e-posta adresine gönderildiği

bilgisi yeterli olacaktır.

23. HAKLARIN VE YÜKÜMLÜLÜKLERİN DEVRİ

 

AHSEN ve Müşteri arasındaki bu Sözleşme, AHSEN ve Müşteri’yi, ayrıca onların haleflerini

bağlayacaktır. Müşteri, önceden yazılı rıza almaksızın, Sözleşmeyi ve ondan doğan hak ve

yükümlülükleri (garanti hariç) devredemez, atayamaz, başkasının sorumluluğuna veremez veya

yönlendiremez. Ancak Müşteri, AHSEN’in madde 17.4'teki garantisini ürünü edinen kişiye

devredebilir. AHSEN, Müşteri’den garantinin devredildiği kişinin, ilgili ürünün o an itibariyle sahibi

olduğuna dair makul bir kanıt sunmasını isteyebilir, örneğin, satın almaya ilişkin kanıt sunma ya

da ilk Alıcıdan ya da sonraki Alıcılardan (geçerli durumda) garantiden doğan hakları malın yeni

sahibine aktardıklarını belirten bir mektup veya mektup zinciri alma gibi kanıtlar kabul edilebilir.

AHSEN, Sözleşme süresi içerisinde, herhangi bir zamanda, Sözleşmeyi, sözleşmeden doğan hak ve

yükümlülükleri devredebilir, atayabilir, alt-yükleniciye verebilir veya yönlendirebilir. Kuşkuya

mahal bırakmamak için, bu tür devir, atama, görevlendirme veya yönlendirmeler tüketicinin

olarak yasal haklarını ve Sözleşme dâhilindeki haklarını etkilemez ya da AHSEN’in Müşteri’ye

açıkça veya dolaylı olarak vermiş olabileceği garanti veya teminatları iptal etmez, azaltmaz ya da

sınırlandırmaz.

24. MÜCBİR SEBEPLER

AHSEN’in kontrolü dışında meydana gelen ve işbu Sözleşme dahilindeki yükümlülüklerinden

herhangi birini gerçekleştirememesine veya geciktirmesine neden olan ve bu itibarla Sözleşme

tahtında mücbir sebep olarak addolunacak olaylardan AHSEN sorumlu veya yükümlü tutulamaz.

AHSEN’in kontrolü dışındaki olaylar, makul kontrolün ötesindeki eylem, olay, gerçekleşmeme,

çıkarılma veya kazaları içerir ve özellikle şunları (sınırlama olmaksızın) kapsar: 1. Grevler, lokavtlar

veya diğer endüstriyel eylemler. 2. Sivil kargaşa, isyan, işgal, terörist saldırısı veya terör saldırısı

tehdidi, savaş (ilan edilmiş olsun veya olmasın) veya savaş tehdidi veya savaş hazırlığı. 3. Yangın,

patlama, fırtına, sel, deprem, çökme, salgın veya diğer doğal afetler. 4. Demiryolları, deniz yolları,

hava yolları, motorlu taşıtlar veya diğer kamu veya özel nakliye araçlarının kullanımının

imkansızlığı. 5. Kamu veya özel sektör telekomünikasyon ağlarının kullanımının imkansızlığı. 6.

Herhangi bir hükümetin eylemleri, kararnameleri, mevzuatları, yönetmelikleri veya kısıtlamaları.

7. Herhangi bir kargo, posta veya ilgili diğer nakliye işlerinde grev, çökme ve kazalar. Herhangi bir

Sözleşme dahilindeki AHSEN’in herhangi bir yükümlülüğü, kontrolü dışındaki olay devam ettiği

sürece askıya alınır ve bu dönem AHSEN’in yükümlülüğü yerine getirme süresine eklenir. AHSEN,

kontrolü dışındaki olayı sonlandırmak veya Sözleşme dahilindeki yükümlülüklerine kontrolü

dışındaki olaya rağmen gerçekleştirebilmesini sağlayacak bir çözüm bulmak için bütün makul

çabayı gösterecektir.

25. FERAGAT

AHSEN’in Sözleşme süresince, Müşteri’nin Sözleşme veya diğer hüküm ve şartlar dahilindeki

yükümlülüklerinin herhangi birinin tam performansını gerçekleştirmesini sağlayamaması veya

Sözleşme dahilindeki haklarını veya yasal yolları kullanamaması, bu haklardan veya yasal

yollardan feragat ettiği ve Müşteri’nin bu yükümlülüklere uymaktan muaf olduğu anlamına

gelmez. Herhangi bir temerrütten feragat, Sözleşme veya Koşullardan kaynaklanan sonraki

temerrütlerden feragat teşkil etmez. Feragat olduğu açıkça beyan edilmediği ve yukarıdaki

Bildirimler bölümündeki paragrafa uygun olarak yazılı şekilde iletilmediği müddetçe işbu

Koşulların hiçbirinden feragat edilmiş sayılmaz.

26. BÖLÜNEBİLİRLİK

İşbu Koşullar veya Sözleşmenin herhangi bir hükmü, herhangi bir yetkili kurum tarafından

geçersiz, kanunsuz veya yürütülemez olarak belirlenirse, söz konusu şart, koşul veya hüküm kalan

şart, koşul veya hükümlerden ayrılır ve kalan kısım hukukun izin verdiği ölçüde geçerli olarak kalır.

 

27. KOŞULLARDA DEĞİŞİKLİK YAPMA HAKKIMIZ

AHSEN, zaman zaman bu Koşulları güncelleme veya üzerlerinde değişiklik yapma hakkına sahiptir.

Müşteri, bu internet sitesini kullandığında veya AHSEN’den ürün sipariş ettiğinde yürürlükte olan

ilkelere ve Koşullara, bunlarda bir değişiklik yapılmadığı müddetçe tabii olur. Koşullar veya Gizlilik

Beyanında hukuka veya hükümetin yetkili organına göre yapılan herhangi bir potansiyel değişim,

önceden Müşteri tarafından yapılan siparişler için de geçerli olacaktır. Bu değişiklik Müşteri’nin

yasal haklarını etkilemez.

28. YETKİLİ MAHKEME

AHSEN zaman zaman bu Koşulları güncelleme veya üzerlerinde değişiklik yapma hakkına sahiptir.

İnternet sitesinin kullanımı ve bu internet sitesi yoluyla ürünlerin satın alınmasına dair

Sözleşmeler, Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına tabi olacaktır. İnternet sitesinin kullanımından veya

böyle bir Sözleşmeden doğan veya onunla alakalı herhangi bir anlaşmazlık, Türkiye

mahkemelerinin yargı yetkisine tabidir. AHSEN ile Müşteri arasındaki sözleşmeye ilişkin bir

anlaşmazlık doğarsa, Müşteri yetkili Tüketici Mahkemesine veya Tüketici Hakem Heyetine gerekli

başvuruları yapabilir. İşbu maddedeki hiçbir şey Müşteri’nin bu husustaki yasal haklarını

etkilemez.

29. GERİ BİLDİRİM

Müşteri’nin yorumları ve geri bildirimleri AHSEN için önemlidir. Müşteri tüm geri bildirim ve

yorumları AHSEN’e  iletişim formu veya musterihizmetleri@ahsengiyim.com.tr  adresinden e-

posta yoluyla gönderebilir. Sar Ahsen Tekstil İnşaat Turizm Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi 14 EK

ÖRNEK CAYMA FORMU (Bu form, sadece sözleşmeden cayma hakkı kullanılmak istenildiğinde

doldurup gönderilecektir.)

AHSEN ticari adıyla faaliyet gösteren Ceyhun Atıf Kansu Caddesi   1271. Sokak  No:15/E

Balgat/ANKARA adresinde yerleşik Sar Ahsen Tekstil İnşaat Turizm Sanayi ve Ticaret Limited

Şirketi’ne, (musterihizmetleri@ahsengiyim.com.tr )

-Bu formla aşağıdaki malların satışına ilişkin sözleşmeden cayma hakkımı kullandığımı beyan

ederim.

 

-Sipariş tarihi

-Teslim tarihi:

-Cayma hakkına konu mal:

-Cayma hakkına konu malın bedeli:

-Tüketicinin adı ve soyadı:

-Tüketicinin adresi:

-Tüketicinin imzası:

Cayma Hakkı

Müşteri, Sözleşme’nin kurulmasını müteakip on dört (14) gün içinde, herhangi bir neden

belirtmeksizin, ve cezai şart ödemeden cayma hakkına sahiptir (aşağıdaki belirtilen cayma hakkının

kullanılamayacağı ürün grubu için düzenlenen sözleşmeler hariç olmak üzere).

Satın alınan ürünler ücreti müşteri tarafından karşılanmak üzere iade edilebilir.

Cayma süresi Müşteri veya müşterinin belirlediği üçüncü bir kişi (kurye dışında) tarafından ürünlerin

zilyetliği devralındıktan on dört (14) gün sonra ya da tek sipariş ile birden fazla ürünün ayrı ayrı teslim

edildiği durumda, Müşteri veya müşterinin belirlediği üçüncü bir kişi (kurye dışında) tarafından en son

ürünün zilyetliği devralındıktan on dört (14) gün sonra sona erer.

Bu cayma hakkını kullanabilmek için, Müşteri cayma hakkını kullanmak istediğini ve Sözleşmeyi fesih

kararını Ahsen’e, yazılı bildirim veya internet sitesi üzerinden sunulan diğer araçlarla bildirmelidir.

Müşteri, Ahsen’e ilgili dökümanın imzalı bir kopyasını musterihizmetleri@ahsengiyim.com.tr 

adresine gönderebilir. Ayrıca Ceyhun Atıf Kansu Caddesi  1271. Sokak  No:15/E Balgat/Ankara

adresine yazılı bildirim göndererek de Müşteri cayma hakkını kullanmak istediğine ilişkin Ahsen’i

bilgilendirebilir. Müşteri, zorunlu olmasa da işbu Koşulların ekinde bulunan örnek cayma hakkı

formunu kullanabilir.

Müşterinin cayma hakkını süresinde kullanabilmesi için, hakkın kullanım süresi bitmeden önce cayma

hakkını kullanmak istediğine dair Ahsen’i bilgilendirmesi yeterlidir.

Cayma hakkının kullanımı halinde, ürünün iadesi cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirim

tarihinden itibaren on (10) gün içinde işbu Sözleşmeye uygun olarak kargo yoluyla yapılabilir.

Müşteri, herhangi bir sorusu olması halinde, internet sitesindeki iletişim formundan veya cep

telefonunuzdan (maliyeti müşterinin mobil operatörüne göre değişecektir) 0535 050 57 97

numarasını arayarak ya da 0535 050 57 97 numarasına WhatsApp ile mesaj gönderek ulaşabilir.

Geri ödeme herhangi bir gecikme olmaksızın, müşterinin iadesi gerçekleştikten, iadesi istenen ürün

AHSEN’e ulaştığından itibaren on dört (14) günü geçmeyecek şekilde yapılır.

Müşterinin tercih ettiği seçili iade yöntemi Ahsen’in ayıbı sebebinden kaynaklanması hariç olmak

üzere , kargo yoluyla iadeler Ahsen’in maruz kalacağı ekstra masraflar, müşteriye geri ödenecek

miktara dahil edilmeyecektir.

Siparişinizin teslimatını takiben; yasal ya da sözleşmeden doğan cayma hakkını kullanmak istediğiniz

ve Ahsen tarafından sunulan iade seçeneklerinden herhangi birini kullanmadığınız (şirket tarafından

belirlenen kurye şirketi dışında) takdirde; iade edilecek ürünlerin transferini müşterinin kendisinin

organize ederek, kendi kurye şirketi vasıtası ile göndermesi durumunda, Ahsen tarafından

kaynaklanmayan sebeplerden dolayı söz konusu iadelerde meydana gelebilecek zarar ve risklerden

sorumluluk tamamen tarafınıza ait olacak olup, bu şekilde iadelerden Ahsen kesinlikle sorumlu

olmayacaktır.

Buna ek olarak; Ahsen tarafından sunulan iade seçeneklerinden herhangi birini kullandığınızda, iade

paketinin içeriğinden sizin sorumlu olacağınızı bilgilerinize sunarız.

İade paketinin içeriğinde Ahsen tarafından kaynaklanmayan bir hata olması durumunda, paketin

tarafınıza iadesinin yapılacağını ve ilgili masraflardan sizin sorumlu olacağınızı bilgilerinize sunarız.

Her hâlükârda, bu maddedeki hiçbir şey yasal haklarınızı etkilemeyecektir.

Cayma hakkını kullanmanın sonuçları

Müşterinin cayma hakkını kullanması halinde, Madde 17.3'te aksinin belirtildiği durum hariç olmak

üzere; Ahsen, müşteriden aldığı bütün ödemeleri teslimat masrafları dışında müşteriye iade eder.

Ahsen, müşterinin satın alma işlemi için kullandığı ödeme yönteminin aynısını kullanarak geri ödeme

yapar ve hiçbir durumda, böyle bir geri ödemenin sonucunda Müşteri herhangi bir ek ücret

ödemeyecektir.

Müşteri, herhangi bir gecikme olmaksızın, cayma hakkının kullanımına dair bildirimden itibaren on

(10) günü geçmeyecek şekilde iade etmelidir.

Müşteri, bu on (10) günlük süre sona ermeden ürünleri geri göndermeli veya iade etmelidir. Müşteri,

yalnızca ürünlerin mahiyeti, özellikleri ve işleyişi için gerekli olan herhangi bir kontrolün ötesine geçen

değer azalmalarından sorumlu olur.

Cayma hakkının kullanılamayacağı haller

Aşağıdaki ürünlerden herhangi birinin teslimatına ilişkin sözleşmelerde Müşteri cayma hakkını

kullanamaz:

1. Müşterinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda özel olarak hazırlanan mallara ilişkin

sözleşmeler.

2. Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde

maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

3. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan;

iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların (iç çamaşır, mayo vb.) teslimine ilişkin

sözleşmeler.

4.Abiye grubunda bulunan ürünlere ilişkin sözleşmelerde cayma hakkı kullanılamaz. Abiye grubunda

yalnızca 24 saat içerisinde kargoya verilmesi durumunda abiye grubundan bir ürünle değişim

yapılabilir.

5. Kampanyalı fırsat ürünlerinde iade ve değişim işlemi yapılmamaktadır.

Müşteri, Teslimat sonrasında, durumlarını, özelliklerini ve işlevlerini saptamak için ürünleri eline

alarak kontrol edebilir. Ürünleri kabul edilebilir şekilde ele alma, mağazalarda makul düzeyde kabul

edilebilir bir süreçtir. Eğer müşterinin gözden geçirme eylemi kabul edilebilir makul düzeyin ötesine

geçer ve ürünler hasar görürse ya da değerleri azalırsa, bu farkı Ahsen, cayma hakkının kullanımı

sırasında müşteriye yapılacak geri ödemeden mahsup edebilir ya da Müşteri ürünlerin azalan

değerlerine denk bir miktarı Ahsen’e ödemek durumunda kalabilir.

Müşteri; ürünleri, orijinal paketleri, talimatları ve diğer belgeleriyle birlikte Ahsen’e iade etmelidir.

Her halde Müşteri, ürünü iade ederken, ürün teslim edildiğinde alınan faturayı veya e-fatura/e-arşiv

mevzuatının gerektirdiği ilgili belgeyi ürün ile birlikte göndermelidir.

Müşteri siparişi aldığında cayma hakkının nasıl kullanılabileceğine dair özet bilgi Müşteri ile

paylaşılacaktır.

İADELER

Ürün elimize ulaşmadan herhangi bir işlem gerçekleştirilememektedir. Ürün elimize ulaştıktan

sonra iade işleminiz başlatılır.

Ürünü iade ve değişim gönderiminde kargo ücreti müşteriye aittir. Sadece AHSEN’in ayıbından

kaynaklı kusurlu ürünlerde kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır. 

İadenizi gönderdikten sonra, kargo firmasından alacağınız gönderi kodunuzu saklayınız. Gerekli

olması halinde sizden talep edilebilir.

Ahsen, ürünleri inceledikten sonra, ödenen tutarların geri ödenmesi için müşterinin hakkı olup

olmadığı hususunda müşteriyi bilgilendirecektir. Geri ödeme, cayma hakkı yasal süresi içinde

kullanıldığında ve ilgili paketi oluşturan tüm ürünler iade edildiğinde yapılır. Geri ödeme mümkün

olan en kısa zamanda ve her durumda, Ürün elimize ulaştıktan sonra iade işleminiz başlatılır.

Geri ödeme daima satın alma işleminde kullanılan ödeme yöntemi kullanılarak yapılır.

Ürün iade ve değişim için gönderilecek kargo adresi : Ceyhun Atıf Kansu Cad. 1271. Sok No:15/E

Balgat/Ankara

* Kampanyalı fırsat ürünlerinde iade ve değişim işlemi yapılmamaktadır.

*  Abiye ürünlerde iade yapılmamaktadır yalnızca teslim alındıktan sonra 1 gün içerisinde

kargoya verildiğinde abiye grubundan bir ürünle değişim yapılmaktadır. Değişim süresi

teslim alındıktan sonra 24 saat içerisinde kargoya verildiği takdirde geri alınabilir.

Ürünleri yukarıda belirtilen şekilde iade etmenin risklerinden Müşteri sorumludur.

Hediye veya indirimli ürünü iade değişim yapılamamaktadır.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.